ویتامین e برای سینه (Vitamin E for breast) یک نوع ویتامین بسیار مهم است؛ چون دردهای سینه ای را در زمان سندروم های پیش از قاعدگی برطرف می‌کند. همچنین دردهای توده سینه به صورت کیست سینه و یا توده‌های سرطانی را هم کم می‌کند. نکته جالب در مورد ویتامین e برای سینه این است که مصرف ویتامین E باعث بزرگ شدن سینه می‌شود و بافت سینه را سفت‌تر می‌کند‌.

چون ویتامین ای ترشح هورمون‌های تخمدان را بالا می‌برد و باعث ثابت شدن سطح استروژن در خون می‌شود‌. اما خوب‌ است بدانید که بدن نمی‌تواند ویتامین e تولید کند پس لازم است برای دریافت این ویتامین منابع غنی از مغزها، سبزیجات و همچنین غلات سبوس دار را استفاده کنید. یا اینکه به سراغ کپسول ویتامین e بروید.

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است.

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

ویتامین e برای سینه

در بیشتر اوقات خانم‌ها از درد و سنگینی سینه‌هایشان قبل از شروع سیکل ماهانه شکایات دارند. حتی بعضی مواقع به علت درد سینه‌ها و به وجود آمدن توده‌های دردناک در سینه‌ها ممکن است کیفیت زندگی افراد از بین برود. اگر چه این توده‌ها به علت تغییرات هورمونی و سندروم پیش از قاعدگی است؛ ولی باید برای کم کردن درد سینه‌ها و کاهش التهابات سینه به فکر چاره‌ای باشید.

امروزه با تحقیقات زیادی در بیشتر نقاط دنیا پزشکان متخصص به این نتیجه رسیده‌اند که مصرف ویتامین ای برای سینه نقش بسیار مهمی دارد. در حقیقت قرص ویتامین E نشانه‌های ماستالژی چرخه قاعدگی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد‌. از طرفی احتمال مبتلا شدن به سرطان سینه را کم می‌کند و مهم‌تر اینکه باعث سفت شدن بافت سینه یا به زبان متخصصان پوست و مو سبب لیفت سینه می‌شود‌.

ویتامین e برای سینه‌های سرطانی

ویتامین ای برای کسانی که دچار توده‌های سرطانی هستند اثرات مثبتی دارد. یک گزارش در سال ۲۰۱۸ از طریق دانشگاه کارولینای شمالی اعلام شد که ویتامین ای می‌تواند سم‌های ناشی از پرتو درمانی را در سینه کاهش دهد. بنابراین ویتامین ای در طول درمان سرطان سینه اثرات منفی درمان‌های شیمیایی و همچنین پرتو درمانی را کاهش می‌دهد و روند بهبودی را جلو می‌برد.

ویتامین e برای سینه

بزرگ کردن سینه با ویتامین e

بسیاری از خانم‌های جوان از سایز سینه‌های خود راضی نیستند و تمایل دارند تا با روش های مختلفی سینه‌هایشان را بزرگ‌تر کنند‌. اگر چه امروزه روش های زیادی برای بزرگ کردن سینه مانند استفاده از پروتز و عمل‌های جراحی خطرناک وجود دارد؛ اما یکی از این راه‌های بی‌خطر برای بزرگ کردن سینه مصرف ویتامین E است.

در واقع ویتامین ای با تنظیم و کنترل برخی هورمون‌های مفید زنانه باعث رشد بافت های سینه می‌شود. بنابراین خانم‌ها می‌توانند با مصرف روزانه ۱ عدد کپسول ویتامین e در بین وعده‌های غذایی خود زیبایی خوبی به سینه‌هایشان بدهند‌. البته باید مصرف این ویتامین طبق تجویز پزشک باشد.

درمان کیست سینه با ویتامین e

در بیشتر مواقع برای درمان بیمارانی که دچار کیست سینه هستند کپسول‌های ویتامین ای تجویز می‌شود. در حقیقت ویتامین e برای سینه ای که دارای کیست و توده‌های خوش خیم از هر نوعی است هیچ خاصیت درمانی ندارد و فقط سبب تسکین درد و التهاب سینه بیمار می‌شود. معمولاً مصرف ویتامین e در کنار قرص های گل مغربی برای مهار کردن درد و التهاب سینه بر اثر فیبروکستیک ها بهترین راهکار به شمار می‌آیند.

نحوه مصرف ویتامین e برای سینه

مصرف مقدار ویتامین e با توجه به وضعیت سینه‌های افراد توسط پزشک متخصص زنان تجویز می‌شود. ولی اصولاً کپسول‌های ویتامین E همراه با وعده‌های غذایی بهتر است مصرف شود. البته باید همراه با مصرف کپسول‌ها و یا انواع مکمل ویتامین E سبک زندگی خود را هم تغییر دهید. برخی از این اقدامات برای کاهش درد توده‌ها در سینه عبارتند از:

  • سیگار نکشیدن
  • افزایش ورزش روزانه
  • کاهش مصرف کافئین
  • استفاده از کمپرس آب گرم روی سینه
  • کاهش مصرف چربی های حیوانی مثل لبنیات و گوشت